Arculattervezés

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Az arculattervezés fontos, mert a pozitív első benyomást nem szalaszthatod el!

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][us_single_image image=”944″][vc_column_text]

Az arculattervezés sokat segíthet, hiszen nem elég jónak lenni, annak is kell látszani! A céges arculat alapján alakítják ki első benyomásukat az ügyfelek egy cégről, ami ha rosszul sikerül, utólag sokkal nehezebb korrigálni.
Más felől a cég igényességére is vall, ami segít a bizalom kialakításában.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]

Kire bízzuk az arculattervezést?

Noha nem kizárt, hogy laikusnak is lehetnek jó ötletei, de annál nagyobb a tét, mint hogy rá bízzuk a feladatot. Ezért egyértelmű hogy célszerű ha képzőművész grafikus végzi el a feladatot.

Mit garantálhat egy grafikus arculattervezésben?

Ha másban nem is, de egy dologban biztosak lehetünk, hogy esztétikai szempontból nem lesz kivetnivaló a javasolt terekkel. Ez által nem veszélyeztetjük, hogy “gagyi” cégnek az első benyomását keltsük.

Ki a fontosabb, kinek tetsszen a megtervezett arculat?

Mindenkinek megfelelni lehetetten, de ha egy cégvezető csakis a saját ízlésvilágát szeretné viszont látni az arculatban, az nagy tévedésnek adhat lehetőséget. Persze nehéz a saját egónk átlépése, de az arculat nem a cégtulajdonosnak készül, hanem a célpiacnak. Első sorban a lehetséges ügyfelek tetszését kell elnyerje!

Mitől nevezhető jónak egy arculatterv?

Csak akkor minősíthető jónak, ha erősíti és alátámasztja a cég fő marketing üzenetét. Meg kell fogalmazni, miben különbözik, miért jobb választás az adott cég, vetélytársaival szemben. Lefordítva hétköznapi nyelvre, a jó arculat a pozicionálást kell alátámassza. Ha még nincs pozicionálásod, amit nem várhatsz el a grafikustól, -ez marketing feladat-, addig nincs értelme  a tervezést elkezdeni.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row]