Dizájn

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Az első benyomás a dizájn eredménye.

[/vc_column_text][vc_column_text]

Nem megfelelő dizájnnal elszalasztod a bizalom megnyerését, és lehet hogy nem lesz rá második esélyed!

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][us_single_image image=”802″][vc_column_text]

Nem elég jónak lenni, annak is kell látszani. Ne kockáztasd meg, hogy az esetleg rossz megjelenés miatt téves következtetést vonjanak le, a különben kiváló cégedről.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Fel sem tűnik az embereknek, hogy mindaz, ami kellemes látványt nyújt környezetükben, dizájnerek munkáinak köszönhető. Az igényes cégek magukon viselik a grafikai tervezők keze nyomát. Itt található a legnagyobb kihívás számukra. A reklám első sorban nem művészet, hanem kő kemény biznisz.

[/vc_column_text][us_message color=”success”]Tehát a reklám alapvető feladata nem az esztétikai élmény biztosítása, hanem hogy segítse az eladást, de mivel művészeti eszközökkel operál, kreativitást igényel.[/us_message][vc_column_text]A jó dizájner ezért rendelkezik egy olyan képességgel, aminek révén bele tudja magát képzelni az üzleti kommunikáció elvárásaiba, és ehhez keresi meg a legmegfelelőbb vizuális eszközöket. Mindig különbet kell alkotni az üzleti igényeknek megfelelően. Minden újabb munka újabb kihívást jelent. Néha nehéz szinkronizálni a megrendelő elképzeléseit, a hatékony eladást ösztönző vizuális kommunikációs elemekkel.

Nem szabad megfeledkezni arról az alapigazságról, hogy első sorban nem a megrendelőnek, vagy családtagjainak, esetleg barátai vagy munkatársainak kellene a tetszését elnyernie a kreatívoknak, elvégre nem miattuk csenget a pénztár, nem ők a vásárlók.
A design a CÉLPIAC ízlésének kell megfeleljen, az ők tetszését kell megnyerje, hogy a bizalomgerjesztés erejével az érdeklődőket vásárlókká konvertálja.
Ez a jó design alapfeladata. Ha mind ezek mellet még a megrendelőnek is tetszik, az hab a tortán!

Valójában kiknek, és miben tud segíteni a jó design ?

Természetesen mind azoknak a cégeknek akik adnak a vizuális megjelenésükre. Ezért inkább szakemberhez fordulnak, és nem próbálják meg rátestálni egy kollégára aki elfogadhatóan kezeli a PowerPoint programot. Az esetlegesen megtakarított pár tízezer forint, távolról se kompenzálja a „kétes” látvány okozta, bizalomhiány miatt kiesett lehetséges bevételeket.

Ügyes, tehetséges, reklámgrafikával foglalkozó cég elég szép számmal található, akkor felteheted jogosan a kérdést, miért épp a Nagyszerű Reklámügynökség szolgáltatását vedd igénybe? Milyen előnyöd származik e lehetséges munkakapcsolatból?

Egy grafikustól ne várd el hogy kitalálja, megfogalmazza, megszerkessze a hirdetésedet. A grafikus általában „hozott” anyagból dolgozik. Ez azt jelenti, hogy te mint ügyfél biztosítod számára a szöveget, a képanyagot, és ő a legjobb tudása szerint megtervezi az adott felületen, a legszebb és leghatásosabb formában. Természetesen, az illusztráláshoz segíthet még fotók beszerzésében, kiválasztásában, vagy grafikák elkészítésében ami növelheti a látvány hatását.

Ezek mind előfeltételek, de nem garanciák arra hogy a hirdetésed hatásos lesz, bevételeket fog hozni. A titok kulcsa a hirdetés üzenetében van. Ebben a hatalmas reklámzajban, mindenki menekülni próbál a reklámok elől. Ezért nem elég hogy „csak” esztétikus legyen, ehhez szükséges egy „ütős” üzenet!

Ezt a segítséget amint említettem egy grafikai stúdiótól ne várd el! Ez esetben magadra vagy utalva, be kell vállalnod a rizikót hogy a megírt szöveged hatásos-e, vagy nem.

Egy nagy reklámügynökség, vagy marketing tanácsadással foglalkozó cég biztosan segít, de küldik is róla egy nem igazán szerénynek nevezhető számlát. Igaz, ez nem költség hanem profitot termelő beruházás!

Nos, ez az a bónusz amiben részesülsz, a Nagyszerű Reklámügynökség által kínált munkakapcsolatból. Az az előny hogy az esztétikus hirdetésed mellé, megkapod azt a nélkülözhetetlen marketing tanácsadást, ami letéteményezi az eredményességét, ami szavatolja hogy bevételeket termel majd a hirdetésed. Többet, mint amennyi az önköltsége volt. A jelentős veszteség nem a megbízott reklámügynökségek árai között rejlő pár ezer forintos különbségben rejlenek, hanem a helytelen kommunikáció miatt elmaradt több százezres – milliós kiesések.

Dizájn feladatok elégedett partnerekkel:

      • Logó tervezés

– Az hogy képzőművészeti tanulmányokat végzett grafikus tervezi, garancia hogy a vizuális megjelenés törvényeinek megfelelő szellemi termék szülessen meg.

      • Arculat tervezés

– A céges arculat csak akkor lehet sikeres, ha őszintén prezentálja előnyös kínálatodat, vizuálisan fogalmazza meg céged egyedi marketingüzenetét. Ezek nélkül hozzá se fogj, mert csak üres látvány lesz!

      • Kiadvány tervezés

– A kiadvány tervezéskor egyenlően fontos a grafikai megjelenés, a tipográfiai elrendezés, de mindezeket a tartalom, promóciós üzenetnek kell alárendelni, hogy az üzenet célba jusson.

      • Plakát tervezés

– A jó plakát üzenete elfér egy dióhéjban, különben nincs ideje eljutni a célcsoporthoz.

      • Brossúra tervezés

– Egy szépen szerkesztett brossurával, bizonyítani lehet, hogy igényes a kínálatod és komolyan űzöd az ipart.

      • Kiállítás, stand tervezés

– Sok tevékenységi körben elengedhetetlen a termékek bemutatása, de a személyes kapcsolat építés egy kiállítás alkalmával, mindenkinek jót tesz.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row]