A közösségi média támogathatja céged forgalmát

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

A közösségi média igen is támogathatja céged növekedését!

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][us_single_image image=”954″][vc_column_text]

Egyre erőteljesebben követel egyre nagyobb szegmenst a mindennapi- és üzleti életünkből egyaránt a közösségi média. Ha csak magán célra használjuk az idő töltés, még ha hasznos információkhoz is jutunk. Ha üzleti célokra használjuk, segíthet a weboldal, és ezáltal a cég forgalmának növekedésében.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]

A közösségi média hatékonyságáról már évekkel ez előtt megbizonyosodhattunk, amikor kiderült hogy a Facebok segítségével nyerte meg a választásokat az egyesült államok elnöke.
Ha egy ekkora tétnél sikertörténetet tudott csinálni, miért kételkednénk, ha a feladat egy cég üzenetének népszerűsítése.

Mindezek tudatában, azért két komoly hibát el lehet követni a közösségi média alkalmazásával kapcsolatban.

1. Hiba a mellőzése

A közösségi média látogatottsága mára olyan méreteket öltött, hogy ennek a hozadékát nem kihasználni üzleti tevékenység támogatására már szinte a felelőtlenség határát súrolja. Sokkal nagyobb táborhoz juthat el céged “jó híre”, a rajongóid megosztásaival. Igaz, így a rossz hír is, tehát ne kockáztass kétes minőséggel üzletelni. Még a Google is előnybe helyezi azokat a weboldalakat, ahol ilyen aktív tevékenységet tapasztal. Ez nem elhanyagolható érv!

2. Hiba csak rá hagyatkozni.

Tudomásul kell venni, a közösségi média egy kiegészítő, ami változatosabbá, szélesebb körbe eljuttathatóvá teszi a marketing üzenetet, de nem helyettesítheti teljes értékben például egy weboldal szerepét. A megosztott gondolatok első sorban “csalogató” értékűek, azaz látogatókat csalogathatnak a weboldalra. Annak teljes értékű feladatát és funkcióját nem tudják, és nem is tisztjük ellátni.
Arról nem is beszélve, hogy a regisztrált profilod nem a saját tulajdonodat képezi, ellentétben egy regisztrált domainnel szemben. Ez által ki van szolgáltatva a tulajdonosnak, még csak nem is reklamálhatsz, ha valamilyen okból nem érhető el a profilod, vagy esetleg megszűnik a szolgáltatásod.

Tovább növelhető a közösségi média hozadéka, ha nem csak a Facebook hálózaton osztod meg a bejegyzéseidet, hanem a Twitter, Google+, LinkedIn, vagy Instagram hálózatát is befogod weboldalad és céged népszerűsítésében.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row]