A Marketing és a brand
megkülönböztet és kiemel a nagy szürke tömegből!
Te mennyire vagy a piac fókuszában?
Szeretnéd növelni vállalkozásod forgalmát?
Ezek azok a #szolgáltatások, amelyekben segíteni tudok, és számodra is hasznosak lehetnek!
Brand Design & Marketing
Arculat tervezés, cég pozicionálás, egyedi ajánlat és stratégia
WordPress webfejlesztés
Új weboldal, vagy régi felújítása DIVI rendszer + karbantartás
Tartalomgyártás
Szöveg és hangulati képek web, social média, blog vagy hirdetéshez
SEO-barát tartalom
A webfejlesztés során figyelembe vett szempont.
Grafikai tervezés
Képzőművész grafikus, offline nyomdai és online kiadványok
Google cégem
Vállalkozási fiók létrehozása a Google platformjain
Social Media
Bannerek és hirdetések tervezése és kezelése a platformokon
E-mail Marketing
Mailchimp-hírlevelek tervezése, szerkesztése és kezelése

Adjunk löketet a vállalkozásodnak!
Mire jó a #branding és
mire jó a #marketing?
Képzeld el, hogy készítesz egy új, egyedi hátizsákot! A branding az, ami egyedivé teszi a megjelenését, ami miatt már messziről felismerik: a különleges logó, a színek, a stílus, amitől mindenki tudja, hogy ez a te márkád.
A marketing pedig az, amikor elmondod az embereknek, miért jobb ez a hátizsák – például hogy vízálló, kényelmes, vagy mennyi zsebe van.
Az egyik a figyelemfelkeltő megjelenés, a másik az előny, amiért meg is akarják venni. Mindkettőre szükség van: hogy tudják, miért jobb a terméked, és hogy könnyen felismerjék máskor is.
Siker történetek
#Marketing Tanácsadás, Goggle Digital Workshop kampányban
Többszöri rendezvényen, a megyei kereskedelmi és iparkamarák közreműködésével tartottunk bemutatót cégvezetőknek arról, hogyan használhatják ki a Google ingyenes szolgáltatásait, hogy vállalkozásuk könnyebben megtalálható legyen. A nagy, 100–120 fős rendezvények után az érdeklődők kis csoportos vagy egyéni konzultációra is jelentkezhettek, ahol személyre szabott, gyakorlati tanácsokat adtam – az online és offline marketing lehetőségeit is beleértve. Természetesen segítettem nekik a pozicionálásban is, hogy megfogalmazzák az egyéni és lehetőleg egyedi üzleti ajánlatukat, amelyből kiderül ajánlatuk előnye a célpiac számára. Ez lényeges, mert hiába adott a műszaki háttér, ha érdektelen az ajánlat. Ez fordítva is érvényes: hiába jó a szolgáltatás, ha az érdekeltek nem szereznek róla tudomást. Szombathelytől Zalaegerszegig és Pápán át, egészen a zalai magánszállásadókig mindenhol azt mutattam meg, miként lehet digitális eszközökkel az online térben olcsón és hatékonyan kitűnni a piacon.
A Babbo bababútor márka arculata és brandje tudatosan, szakmai háttérrel épült fel Bucsú Csaba faipari mérnök vezetésével, akit saját ikerlányainak születése inspirált a termékfejlesztésre.
A Babbo arculatát, márkaidentitását és kommunikációját olyan szakember, nevezetesen Nagy Zoltán tervezte, aki nemcsak a kreatív dizájnban, hanem a marketingstratégia kidolgozásában és a platformok kezelésében is jártas volt. Ez hozzájárult ahhoz, hogy a Babbo több alkalommal is elnyerte a MagyarBrands díjat (2014, 2015, 2016, 2018), amely a hazai prémium márkák egyik fontos elismerése

A Windok #pozicionálás sztorija

A WINDOK névjegykártya hátoldalán látható cégfilozófia.
„Az idő nem fog ki rajtunk!” Az idő nem fog ki az időálló nyílászárókon, és az idő nem fog ki rajtunk sem, mert a szállítmány időben megérkezik! Továbbá a hitelesség akkor szilárd, ha az ígéretnek igazi, komoly tétje van! Ez különbözteti meg a profikat a kóklerektől!
A megbízó egy nyílászáró cég, amelyik az építőiparban, főként generálkivitelezőknek dolgozott – egy olyan piacon, ahol a határidő be nem tartása nemcsak bosszúságot, hanem súlyos kötbért is jelentett a megrendelőnek. Közösen felismertük: az ígérgetős, megbízhatatlan beszállítókból már mindenkinek elege van, és a piaci szereplők kiszámítható, felelősségteljes partnert keresnek.
Nekifogtam, hogy újrapozicionáljam a céget, és kialakítsuk azt a stratégiát, amely kézzelfogható garanciákat ad a piacnak. Nem bonyolódtunk árversenybe, inkább egy merész, de őszinte ígéretet tettünk: ha a cég késik a szállítással, a megrendelő ingyen kapja a nyílászárókat. Emellett ingyenes kiszállítást, beszerelést, sőt, teljes pénzvisszafizetési garanciát is vállaltunk. Nos, ez tényleg egy visszautasíthatatlan ajánlat volt.
Az eredmény nem is maradt el: a visszatérő ügyfelek száma ugrásszerűen nőtt, egymásnak ajánlották a céget az építőipari körökben, mondván: „Végre egy partner, aki komolyan veszi a határidőket.” A marketing nem az árakciókról, hanem valódi, a piacon egyedülálló előnyökről szólt – olyanokról, amelyeket a konkurencia nem mert felvállalni, mert tudták: ehhez valódi szervezettség, felelősségvállalás és profizmus kell.
A tanulság? A pozicionálás nem a szlogenekről, hanem a valódi előnyökről szól, amelyeket az ügyfelek díjaznak.